Ohlédnutí 2009

Telegram z Balkánu [STOP]více...
listopad [STOP] nic na praci [STOP] obratem vyuzit [STOP] kam? [STOP] Balkan! [STOP] autak z Directu [STOP] vypujcenej podnikovej vozataj pan Novas [STOP] virtuos jehlou a niti [STOP] odjezd za tyden [STOP] lezeni a napoje balkanu [STOP]

Putování kolem Čech - Lužické hory 14. - 17. 11. 2009více...
Opravdu už nevím, kolikátá to byla etapa,ale Vláďa Vlasák má krásný sešitek, kam to všechno zapisuje.
V sobotu ráno jsme se našli a sešli před nádražím v Liberci. Já si dal rychlý noční přesun z Burgund a ostatní přijeli z Písku. Bez problémů jsme zaplnili „nádražku“ U Konráda, přihlíželi akci „rychlých šípů“, když se jednomu ze štamgastů hned po ránu přihoršilo a auta bezpečně zaparkovali na sídlišti u domu Ondry.

Zpověď věčného trémistyvíce...
Když jsem vloni na podzim potkal v Yosemitech veselou partičku z jižních Čech, tak jsem ještě netušil, co mě čeká…
Spojili jsme své týmy v jeden a vyrazili do pustin středozápadu USA objevovat nové cíle…

Veselý zájezd na Bavorský Lusenvíce...

Paklenica - Chorvatskovíce...
Paklenica – Chorvatsko

24.10.-28.10.2009

Vašík, Luky, Joskin, Iva

Jedeme, lezeme, jíme, pijeme, spíme, sníme, někdo se i koupe, někdo se i na lajně houpe a není nám to hloupé.

Vylezeno:

26.9.-28.9.2009

Joskin, Iva

26.9.

Jedeme na noc lůžkovým vlakem v nedýchatelnu za 1600Kč na osobu, pak busem do T. Lomnice. Tady nádech a hurá do hory - safra na těžko – dohromady asi 70kg na zádech. I díky slunci jsem na bodu varu. Přesto si neodpustím nefotit, páč prostě musím. Joskin zarazil hlavu mezi lopatky a vidím ho až na Brnčálce, jak šaškuje na klandru s dobrou šancí se vyráchat. Bacha, čekal 10minut! Pak společně do patra pod Jastrabku. Jsme u bivaku a jdeme se podívat na nástup do Maďarské cesty. Je něco před druhou a mohlo by se ještě lízt, ale já stávkuju, jsem KO. Joskin mě hecuje, že jsem za den ještě nic neudělala. Nemám však sílu ani ho zmlátit. Svou neomalenost si odpracoval v kuchyni a já měla 12hodin spánku s hvězdnou oblohou.

Hofpürglhütte, Eisgrubenturm 2110mvíce...
Hofpürgl hütte

Eisgrubenturm 2110m

22.8.-23.8.2009

Pěchota Pavča, Vašík + skalní plaz Joskin, Iva

ARCOvíce...
LEGIONARI CECOSLOVACCHI

Adamek Hütte, Hohes Kreuz, Schreiberwandvíce...
Adamek Hütte

Hohes Kreuz 2686m, Schreiberwand 2642m

14.08.-16.08.2009

Raďas, Iva + pěšák Renča

Raďas může, Iva chce vždy, Renča neví, ale jede. Předpověď: slunce, slunce, slunce, tak hyjééé Baruškóó.

14.08.

Jsme v pohodě na Adamek H. Kuki chybí v kuchyni – někde leze – nu co, do večeře dáme pár dýlek za chatou. Renča má relax – zaslouží si ho – tahla, ani nemukla. Večer jsme s Kukim a jeho radami. Co se týká jeho časů, je třeba je násobit nejméně 2x, páč je to honec. Chalupa praská ve švech. Domlouvám Renče výstup na sobotu na Dachstein s českou tlupou.

15.08.

Hohes Kreuz, Westgratturm 330m, IV+

Krásná sportovně zajištěná cesta. Pokukuju po variantě za VI-, 150m - nádherná plotna. Raďas je tvárnej a dáváme obě cesty, páč varianta je od druhé poloviny k vrcholu. Nóó a když už jsme tu, tak bereme vše. Před námi je Ropák pražský a díky jemu máme krásné fotky.

Nový průvodce Jickovicevíce...
Po letech napjatého očekávání...
...už to bude konečně tady!
Ale zatím vydržet. Protože se do Jicek teď chystá hojnost zájezdů - kucí z Turnova, Vrchlabí zkrátka všelijaká seveřanská elita, kterým se chudokrevný mapičky z Lezce nějak moc nezdály... tož hoši dostali do výbavy tuhle absolutní terénní črtu...