Poslední šoty z akcí

Švýcaři východu ve Valle dell´Orcovíce...
Loňská lezecko-turistická výprava do Valle dell´Orco měla svoje kouzlo, a i nějaká práce se tam odvedla, takže se i letos poskládalo pár rudlařů s cílem pobejt zas na pohodu v těhlech evropských yosemitech a dobýt něco místních spárových, plotnových a stěnových klasik.

Dachstein Südwand - Steinerwegvíce...
Dachstein Südwand – Steinerweg
4-4+,5-/ 850m / 24dýlek

26.-28.07.2012
Peky + Iva vítr

Přeju si……. + přeju si i tuto cestu klasiků.

Peky, je třeba si vzít dovolenou, je třeba vyrazit když…… (mluvíme o tom tři roky). V předpovědi jsou tři dny bez srážek, z toho druhý den ideál. V den odjezdu je už jen ideál = jeden den, takže jedem.

Pískomil na horáchvíce...
Pískomil na horách
Základna Hofpürglhütte + blízké...

5.-8.7.2012
Richard, Kuba, Iva vítr
-Jóó, já tam potřebujůů, já tam musíím, já tam patříím a mám tam pytel. Z parkoviště je to jen 40minut na chatu.
-Hmmm, nechci chodit, chci líízt.
-No dyť jóó, tam je to ideální, uvidíš, věř mííí. Jsou tam nádherný cesty. Hele……
- Hmmmm, to vypadá dobře.

5.7. Seznamka v Kletterngarten u chalupy, odpoledne kroupy do hlavy

Prachovvíce...
Víkend opět patřil klíšťatům. Hrozilo vysoké riziko kousnutí. Aktivita na desítce. Typickým biotopem klíštěte jsou listnaté a smíšené lesy a porosty křovin s bylinným patrem, zejména jejich okraje, dále porosty na okrajích vodních toků. Často se klíšťata vyskytují i v parcích, zahradách a na neudržovaných pastvinách. Typickým biotopem klíštěte píseckého jsou Jickovice, lezecké centrum a Frankenjura. Několik jedinců se ale tu a tam zatoulá i do rizikovějších oblastí. Tentokrát na troud vyprahlý Prachov. Zahájen v pátek večerní rozlezením na Richelieu a následný pokus o osvěžení v Parkhotelu Skalní město. Asi jsme všichni vypadali už první večer jako po pěti dnech ve skalách. A tak paní servírka nekompromisně naznačila že už je pozdě, a že budeme zavírat, a že žádný pivo se tedy dnes už roztáčet nebude. Potom se ale ve dveřích objevil poslední příchozí, Joskin. Tý přísný paní okamžitě došlo, že tenhle člověk s vizáží ruzyňskýho recidivisty, možná zrovna před chvílí uškrtil čtyři důchodce, a nad pátou obětí se už dvakrát rozmýšlet nebude... tak nám raději jedno nalila. Dobře,díky!

Tisíc variant a Dachsteinvíce...
Tisíc variant a Dachstein
27.-29.4.2012
Ruby , Vojta, Iva vítr

Jen uskutečněná cesta je otevřená cesta. Ano, ne, ano, ne, ano, ne, šílím. Anóóó. Ruby nese věci i Vojtovi a má dilema: to neutáhnu a když to utáhnu, ták, jak to mám sbalit, když to nemám kam dááát. Nevadí –odjééézd. Mám sebou pískacího medvěda na průduškách a doufám, že chcípne. Vyrážíme z Hallstattu na Wiesberghaus. Severní strana by teoreticky mohla podržet sníh v nižších polohách = prosííím, aby jo. V 1100m je to tady. Záhrab pohorek do lesa = kdo by se s tím tahal a šup do lyží. Je to úleva a Ruby začíná komunikovat. Předtím nemohl, páč měl pěnu u huby a strašně se z něj kouřilo. Měli jsme nádherné počasí, cca 30°C. Díky nepojízdné lanovce je nás na chatě celkem 5 = úžasný. V sobotu už na lehko směr Dachtein. Na obloze plech, mě se horší dech a poslední výšvih pod vrcholem funím po deseti krocích. Je tu stejně tlačenice, takže není kam spěchat. Kokon šplhavců zmizel a vrchol byl jenom náš. Sestup, sešup distorzním terénem = óóó má kolena, držte se. Návrat na chatu byl strašně rychlej. Dostali jsme od chataře vrcholovou prémii, vajíčka a Vojta čoko zajíčka. V neděli pohodovej sjezd spokojenejch sněhomilů a hurá za mámou domůůů.

Duševní a pooperační rehabilitace na Hofpürglhüttevíce...
Duševní a pooperační rehabilitace na Hofpürglhütte
3.-4.9. + 1.-2.10.2011

Däumling 2324m – Ostkante 6- = Bob, Martin
Eisgrubenturm 2110m – Emmental 6-= Olina, Vašík, Kačka, Kája, Iva
Kletterngarten = Lenka, Terka, Kačka, Vašík, Martin, Bob, Kája, Iva
Biergarten = jeden za všechny ááá………………

Jak bylo v zimě, Mirdo ?více...
Učitě líp, než vloni. Ozýám se po delší době na stránkách Klišťat. Tedy jestli se mi podaří článek řádně editovat ( je to už asi třetí pokus). Tuhle zimu jsem se dostal několikrát na lyže a jednou dokonce na ledy. Bohužel tu nikoho nemám, kdo by se mnou jezdil, takže jen tak přicmrduju.

Weisskugelvíce...
Děti jsme odevzdali na celý víkend a jedem na Javor. V pátek v poledne volá Lukáš, jestli s nima taky jedem na Weisskugel. No proč ne, do Itošky na den zdolat mýtickou horu, to zní jako výzva. A ještě v sobotu večer stihneme s Lukym oslavit narození syna a ušetříme neděli na rekonvalescenci. Zkrátka poměrně využitý víkend.

Ledohrátky 2012více...
Jelikož písecká sekce ledoborců prořídla(zlámané kosti, bejbyboom), hledali jsme spojence všude, a tak Gogouškova našláplá kára vezla každý víkend kromě nás spousty borců z různých spřátelených oddílů. Postupně jsme obrazili prosluněnou Maltu s parádním ubytkem na statku, zmrzlý Hallstat s decentním večírkem v penzionu a lavinézní Grünseefalle doplněné o mixový Felbertauern, skombinovaný s tajícím Thunklamem. Dohromady tři víkendy nabité lezením, ochutnávkami alkoholických nápojů a odbornými debatami nejen o lezení.

Skialptest na Dümler Hütte - Rote Wandvíce...