Poslední šoty z akcí

Střípky z víkenduvíce...
Navzdory nepříznivým předpovědím počasí se tento víkend lezecky vydařil. Rozprchli jsme se do různých lezeckých lokalit. Následující obrázky jsou ze sobotního výletu do Jickovic a nedělního na Luč.

Frankenjura: kde, s kým, jakvíce...
Frankenjura : kde, s kým, jak

8.5. – 11.5.2008

Sekce z Tábora sešikována, vozová jednotka do Barušky po x variantách též. Více na www.stochejle.cz.

Schwarzenstein 3369m v plné skialp polnívíce...
1.-4.5.2008

Iva, Raďas + závoďáci Marťové z Plzně

1.5.2008

Sraz je v 10h u nás na vsi. Dříve nemůžem, páč Raďas se přiřítí přímo ze služby. Počasí by mělo vyjít, lavinovka je pro všechna údolí za 2 a odpoledne za 3.

Nostalgie na skalách Moravy – Kružberkvíce...
Není lezce původem z Moravy, kterému, když se řekne Kružberk, nebude vědět o co jde. Kdysi jsem zde v obyčejných teniskách, novou osmou, půjčeným sedákem a bez magnesia, zakusil začátky mých lezeckých zážitků. Bez zkušeností, jsem se cítil na mnohé, ale zkušenější mě tahali pouze za sebou. Dnes mohu říci, dobře to dopadlo. Dnes jsou všechny cesty v této oblasti, nepřesahující obtížnost VI, přelezeny, tehdy jsem na ně rozhodně neměl.

Tour de Samoënsvíce...
Táňa, to je jednička
Každé ráno,před odchodem do práce si počkám na předpověď počasí. Pravda je, že od odjezdu kamarádů z Písku byla stereotypně pesimistická. Jediné, na co se dalo koukat byly ty francouzský rosničky. Minulých 14 dní hlásila Tanja Jung. Dlouhý, hubený, černovlasý, asi mírně těhotný ( stále s volnými halenami nabranými pod nevelkými ňadry). A každý den to samý. Přeháňky, na horách sněhový ,jednou od 800, po druhý od 1500 metrů.
Ve středu 16. dubna nenápadně naznačila, že by to na víkend jako mohlo vyjít.V pátek ráno osmnáctého meteorologické mapy vypadaly stále příšerně, ale sobota polojasno, na horách spíše slunečno, v neděli odpoledne přijde další fronta se sněžením od 2000m. To už jsem opravdu nemohl vynechat. Jdu do toho! A jestli jsi to, Táňo prokaučovala, tak Tě asi budu muset požádat o nějakou chvilkovou kompenzaci! K večeru si jdu zacvičit do Coral Clubu, za slušného počasí, domů se vracím za lijáku. Auto stavím co nejblíže ke dveřím.

Tisá 008více...
V pátek o čtvrté vyrážíme již známým směrem na sever. Jak už to bývá, nadešel čas her na pískovišti. Po cestě nabíráme posledního člena a valíme dál. Do Tisé dorážíme v půl osmé večer. Kemp zeje prázdnotou a zem je nasáklá jak houba. Stavíme stany a přijíždí Zdéňa, který maká v Jáchymově. Zažeháváme oheň a těšíme se na zítřek.

Na jih Francie s Mírou - do Finale bez Míryvíce...
Geny ze severu – Zdenda K., ze Strakonic – Peter R.

Oddílový kokon - Standa H., Honza N., Vašík H., Romario V., Iva U.

6.3. – 15.3.2008

6.3.2008 čtvrtek

Úúúž je to tu. Konečně odjezd. Romario bere velký vůz. Jaký? Stříbrný (odpovím já – ženská).

Kamýcká deformacevíce...
Takže začalo snad konečně jaro. Jak to poznáte? Invaze lezců na skalách je toho důkazem. LezMor, který nás nutí přilepit se na skálu dopadl i na Klíšťata, i když podle posledních hlášení mnozí vzdorovali a užili si ještě posledních prken lízající sníh v ladných obloučcích a krkolomných karambolech.

Bezdomovci na parkovištivíce...

aneb završení ledové sezóny ve Felbertaurenu

23.2.08 - 24.2.08
Poslední akci letošní sezóny provázely od začátku organizační těžkosti. Po dlouhém a složitém domlouvání jsem se už vzdal vidiny ledů a souhlasil, že pojedu pouze na lyže. Pak se do toho opřel Gogo a výsledek je tento víkend.

Zprávy z Burgundvíce...
Hlásím se poprvé od svého útěku za hranice na stránkách Klíšťat. Až nyní jsem se dostal k činnostem, které vzdáleně připomínají horské sporty a tak se mohu podělit o zážitky ze skialpu v Alpách. No, ony to jsou spíše Alpičky, je to přímo nad Ženevským jezerem, za dobrého sněhu dojedete až do vody z výšky tak 2200metrů.
Oblast se jmenuje Chablais, krajina a hory podobné Julkám, nebo Wettersteinu. K těmto kopečkům to mám nejblíže, asi 320km, většinou po dálnici, takže za tři a půl hodiny v pohodě. Šamonice jsou už pak jenom 80km, to někdy příště.