Velikonoční Similaun - Ötztaler Alpen

Velikonoční Similaun – Ötztaler Alpen

11.4.-13.4.2009

Teri , Joskin, Iva

Teri a Joskin chtěli, já tam patřím. Mraky variant, vše jináč, ale to nejdůležitější – JEDEM

11.4.2009

Noční jízda přes München, policejní kontrola, Vent.
Kontrola zapomněla kontrolovat, páč Joskin, bosky vystupujíc je zcela rozhodil. Zůstal jen dotaz kam jedem a na jakou tůru. Do Ventu projíždíme po silnici profrézovanými hradbami z lavin. Parkujeme stylem – někam to dej, moc místa tu nebylo. Svítá a my vyrážíme v plné polní, protože chaty jsou in dieser Zeit keine Plötze. Cesta vede údolním traverzem , takže, honem pryč. Pod Martin Bush Hütte stavíme základnu. Jsme docela hotový, ale zalízt ve 13h do stanu se nám nechce. Jdeme jen na lehko, jen kam dojdem. Únava z noční jízdy nás stejně přeprala, tak se vracíme ke stanu. Ještě za sluníčka jsme navařili a víc nevím, páč jsem byla hnedle Ivuška Tuhá. Dávno před mým hnedle ztuhla Terka i Joskin vedle.

Similaun uprostřed

Martin Busch Hütte 2501m

Terka vyplázla a usnula

Dnes vaří:

Ňam

Ham

12.4.2009

Ráno jsme ušetřený o chaos na chatě, v klídku se hrabeme ze stanu a snídáme se sluncem. Na Similaun se jde táhlým údolím a v dáli je vidět i Similaun Hütte. Dostáváme se do sedla, pak je plato a výšvih na vrchol. Trochu se válí mlha. S Terkou pod vrcholem sundaváme lyže i bágly. Prosím slunce, aby… Jupíííí, máme vše. Takže mlask, cvak a dolůůů. Joskin slíbil a dodal krásný firnový svah a všichni si užíváme… Na M. Busch H. si dáváme zasloužené Gipfelbier. Pak hurá na naší základnu.

Similaun

Joskin

Spokojené L.+R.

13.4.2009

Cháchá, absolvujeme Joskinův Velikonoční mazec. Je třeba vystřelit co nejdřív, aby bylo ještě bezpečno. Sníh nebyl tak zmrzlý, jako když jsme šli nahoru, což já chcíplokoleňák přivítala. V 11h jsme ve Ventu a mizíme. Stavujeme se v Ehrwaldu na skalkách, něco tu polezem, pak je svačooběd a domů.

Veselé Velikonoce

A bylo...

Vent 1896m

No a cóó, má ho ráda nóó