Zugspitzgebiet

Zugspitzegebiet, Teri, Saša, Joskin a yettiho žena Iva

24.1.-25.1.2009

Všichni chceme. Jenže, běsy běsní a lavinovka za III. Mám červíka, vycouvat. Červík je umlčen, spacák a žďárák přibalen. V pátek večer přijíždí do mé vsi T.+S.+J. Chvilku pokec a šup zmačknout oko, páč vstáváme v 1.30h.

24.1.2008

Ve 2.30h odjezd. Za Horažďovicemi Joskin tuhne – nemá doklady. Vše řeší dobře padlá mince, takže pokračujeme v cestě. Na Šumavě funí větry, vyplazují jazyky po silnici, jízda je 3,2,3 a cíl Ehrwald vypadá na poledne. U Němců je změna - svítá a slunce nás vítá. V 8.30h jsme na P. Já a Teri v plné polní, chlapi samo nalehko a vyrážíme do hory. Cestou nám Joskin se Sašou z lavinových důvodů zakážou vše. Terezce změní sever na jih- jediné s čím si byla ještě jistá. U Seeben Almu dáváme rychlobufet. Joskin sonduje terén a pod 50cm prašanu je ledodeska – opět zákaz všeho. Přecházíme Seeben See, Drachen See a stoupáme na Coburger Hütte. Jsou slyšet výhružné křupy vrstev. Odpoledne jsme na WR. Měli tu být brikety a nebyly. Po ohledání celého objektu se vkrádáme pochybným otvorem do kůlny se dřevem a s nečistým svědomím ho loupíme. Potom skoro až do tmy ženské družstvo dokazuje chlapům v laviništi, že by je našlo. Večer nahlížíme do Hüttenbuch, kde je vzkaz: Dřevo si berte v kůlně nahoře, Váš starostlivý správce. Uf, výčitky nás opustily. Po 21h jdeme chrnět. Ve Schlafzimmer je -6°C a já s Terkou vůbec nelitujeme spacákové zátěže.

Yettiho žena Iva

Joskinovo kreace

Raziči nové stopy - Saša a Joskin

Teri s hrncema a peřinama

Seeber See

Náš WR

Příprava klouzavého bloku

Sněhový profil

Test vrstev

25.1.2008

V 8h jsme na lyžích a stoupáme do sedla Tajator. Je opět nádherně (my si to zasloužili). Sníh tlačím myšlenkou ke svahu a věřím…V sedle necháváme lyže a škrábeme se na skalní zub. Zub byl slušně vykotlanej a na co se šahlo, to se sypalo. Teri si zvedá laťku ze skialp prvničky o zimní solo výstup, kdy i zapomíná, že ji byla zima (-11°C). Pak sestup na jistotu, do lyží a huráááá dolůůůů.

Ranní mobilizace - Teri+Saša

Coburger Hütte + Sonnen Spitz 2412m

Sedlo Tajator

Obkročmo jsem na hřebeni seděla a v křeči fotila vrcholníky

Teri - začíná tušit, že je naše